czwartek, 1 sierpnia 2013

Witam.

Witam, witam, może ktoś ma ochotę na ciasteczko, herbatę, kawę? Dzisiaj za free, na koszt firmy. Także rozsiądźcie się wygodnie i poświęćcie chwilkę.
Jestem Midori i od dzisiaj, do pierwszego września, będę tutaj na okresie próbnym. Zgłosiłam się na "dziennikarkę" ponieważ tą sekcją się interesuję i chciałabym robić cokolwiek związanego z tym.
Pierwszy wywiad planuję przeprowadzić z antler, oceniającą Krytyki Dla Odważnych, czekam na wiadomość od niej.
Mam nadzieję, że moja obecność tutaj nie spowoduje wielkich spustoszeń.
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. "Zgłosiłam się na "dziennikarkę" [...]"
    Rotfl xD Internety drogie, piszę do was tak ogólnie, uważajcie z cudzysłowami. Exemplum:

    Oddam kotka w "dobre" ręce.

    ^ Osoba, która umieściła to ogłoszenie, dała do zrozumienia, że oczekuje, iż po kotka zgłosi się ktoś pokroju Cruelli DeMon. Zapewne nie o to jej chodziło, nie powinna więc stosować cudzysłowu. Tobie też zapewne nie chodziło o to, że będziesz "dziennikarką", tylko dziennikarką. No i mamy sierpień, nie wrzesień. :)

    A tak pe esem dodam jeszcze, że cały post powitalny mógłby być lepiej napisany. Cudzysłów to nie jedyny błąd, aczkolwiek inne tyle radości nie dają. :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że to nie jest takie dziennikarstwo dziennikarstwo.
      No tak, mamy sierpień - czyli od dzisiaj, przez miesiąc, będę tutaj na stażu, czyli do pierwszego września.
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Według mnie i tak nie powinno być tego cudzysłowu, noale. :D
    Omg i sorry za ten wrzesień, przeczytałam od dzisiaj, od pierwszego września. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zależy od interpretacji :D
      Spokojnie, nic się nie stało :)

      Usuń