czwartek, 22 sierpnia 2013

Garstka wyjaśnień

Witajcie!
Nazbierało się trochę sprawek, dlatego przybywam z wyjaśnieniami. 
''Komentator miesiąca'' - będzie zmieniany co miesiąc. W tym miesiącu mamy Chiyo. Będziemy wybierać komentatorów na podstawie ilości dodanych przez nich komentarzy, ale będziemy też sugerować się tym, co zawierały. Ta rubryka ma na celu zachęcenia do DP wiernych czytelników i nie tylko. Dlatego nie bójcie się wyrażać swojej kulturalnej opinii.
''Oceniamy ocenialnię'' - niedługo pojawi się właśnie taki artykuł, więc w praktyce zobaczycie, o co chodzi. Mamy nadzieję, że pomysł przypadnie Wam do gustu. Post ''Oceniamy ocenialnię'' będzie pojawiał się raz w miesiącu, jednak nie będzie ''podrabiał'' on analiz na analizatorniach. Nic w ten deseń. Będziemy raczej promować nowe i dobre ocenialnie lub te, które po prostu lubimy. Oczywiście, liczymy też na Was, Drodzy Czytelnicy. Swoje propozycje możecie składać w zakładce "Propozycje'', tylko miło by było, gdybyście napisali króciutkie uzasadnienie, dlaczego akurat ta ocenialnia. 
Cóż więcej... Niedługo wszystko sami zobaczycie. O! Pod koniec miesiąca w końcu ja dodam wywiad, bo trochę ostatnio się w tym zapuściłam. 
Enjoy!

10 komentarzy:

  1. Kiedy zamieścisz wywiad z Broz-Tito?

    OdpowiedzUsuń
  2. "MarTHa 5 września 2013 21:52
    Ten komentarz został usunięty przez autora."

    Buuu, nie zdążyłam przeczytać. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak, hah. Przyszło mi powiadomienie ^^ xD
      Wywiad z Broz-Tito będzie połączony z wywiadem z Sileaną. Także myślę, że następny weekend to ostateczny termin. :-)

      Usuń
  3. "Allen 7 września 2013 18:56
    A ja tak, hah. Przyszło mi powiadomienie ^^ xD"

    Coś ciekawego? Też chcę się pośmiać. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie sama nie ogarniam tego, co napisała. O.o
      Ide ją poszantażować. ^^ xd

      Usuń
    2. Ale... dlaczego? Usunęła, weźmy to za dobrą monetę. Jej prawo.

      Z poważaniem,
      Wielki Inkwizytor Internetu

      Usuń